Salonreglement van Doodletrimsalon Prins Jan
- Uw doodle dient geborsteld en klitvrij te worden aangeleverd. Dit voorkomt dat de behandeling onnodig lang duurt, met een meerprijs tot gevolg. Bovendien moet hij/zij dan te lang op tafel staan.
- De prijzen een trimbehandeling zijn gebaseerd op de duur van 2,5 uur inclusief wassen, drogen en modelleren. Dit is het tijdsbestek wanneer uw doodle klittenvrij en geborsteld wordt aangeleverd. Bij klitten ben ik langer bezig en wordt een toeslag van 20 euro per extra half uur berekend.
- Bij aankomst bekijken we de vachtconditie van uw doodle. Wanneer uw hond veel klitten en viltplekken heeft, zal ik de vacht drastisch moeten inkorten. Het uiterlijk van uw doodle is voor mij altijd ondergeschikt aan het welzijn! Uiteraard bespreken we dit ter plaatse.
- Soms is het voor uw doodle een geruststelling wanneer u bij de trimbehandeling aanwezig bent. Dit is echter lang niet altijd het geval. Ik bekijk per situatie of het handig is of u erbij blijft, of juist niet. Het mag in geen geval extra stress veroorzaken bij de hond.
- Een gemaakte afspraak moet uiterlijk 24 uur van te voren te worden geannuleerd. Gebeurt dit niet, dan ben ik genoodzaakt 100% van het trimtarief aan u door te belasten.
- Wanneer u bent gearriveerd bij Doodletrimsalon Prins Jan, laat uw hond dan nog even uit. Aan het eind van de straat bevinden zich diverse groenstroken. Een trimbehandeling is heel spannend voor uw doodle, waardoor ze sneller aandrang hebben. Er geldt hier overal een opruimplicht, dus zorg dat u altijd zakjes bij zich heeft.
- Zorg dat uw hond vlo vrij is. Wanneer ik vlooien ontdek bij aankomst ben ik genoodzaakt een vlooienbehandeling te geven. Aangezien dit én het desinfecteren van de salon veel tijd kost, kost dit 22,50 per behandeling. Thuis zult u dan nog extra maatregelen moeten nemen om toekomstige vlooien te weren.
- Breng uw hond niet als deze net behandeld is met een vlooienpipet. Door het wassen zal de werking verloren gaan. Graag geef ik u advies over het voorkomen en bestrijden van vlooien.
- Laat u mij s.v.p. weten of uw hond een (voedsel) allergie heeft. Dan kan ik daar rekening mee houden bij het geven van een hondensnackje.
- Is uw hond ziek? Belt u in dat geval tijdig uw afspraak af. We maken dan een nieuwe afspraak. Het is allesbehalve prettig voor uw hond om getrimd te worden terwijl hij ziek is.
- Vertoont uw hond thuis agressief en/of angstig gedrag? Meld dit s.v.p. van te voren, zodat ik niet voor verrassingen als bijtincidenten kom te staan.
- Wilt u zorgen dat u bereikbaar bent wanneer uw hond hier is? Soms is het nodig om tussentijds zaken telefonisch te overleggen.
- Wanneer uw hond bijna klaar is, neem ik contact met u op. Gezien mijn drukke agenda graag direct uw hond ophalen. Uiteraard houd ik rekening met de reistijd die u nodig heeft.
- Is uw teefje loops? Meld dit dan even van te voren.
- Service en klantgerichtheid zijn erg belangrijk voor mij. Niet tevreden? Vertel het mij…dan zoeken we samen naar een passende oplossing. Wel tevreden? Vertel het aan anderen J