Salonregelement

  • Je doodle dient geborsteld en klitvrij aangeleverd te worden.
  • De tarieven die ik hanteer, zijn vanaf tarieven.
  • Een volledige trimbehandeling is gebaseerd op de duur van 2 uur. Dit is inclusief wassen, drogen en modelleren. Bij klitten ben ik langer bezig en wordt een toeslag van 30 euro per extra half uur berekend.
  • Bij aankomst in de salon, bekijken we samen de (vacht)conditie van de hond. Wanneer er te veel klitten en viltplekken in de vacht zitten, zal ik de vacht drastisch moeten inkorten. Ik communiceer dit duidelijk zodat je niet voor verassingen komt te staan. Het uiterlijk van je doodle is voor mij altijd ondergeschikt aan het welzijn! Voor het inkorten reken ik een toeslag van 20 euro. Dit heeft als reden dat scheerbeurt op vilt er voor zorgt dat mijn materialen bot zijn.
  • Ik vind het fijn om 1 op 1 met de hond te werken. Dus zonder aanwezigheid van de baas. Soms kan het echter een geruststelling zijn wanneer je wel bij de trimbehandeling aanwezig bent. Bijvoorbeeld als je doodle echt in paniek is. Ik bekijk per situatie of het handig is om er bij te blijven of juist niet.
  • Een gemaakte afspraak moet uiterlijk 24 uur van te voren te worden geannuleerd. Ik kan op zo’n korte termijn namelijk niets anders plannen. In dat geval breng ik 100% van de trimkosten in rekening.
  • Een trimbehandeling is heel spannend voor je doodle en brengt altijd stress met zich mee. Laat daarom je doodle nog even goed uit in onze wijk voor je binnenkomt. Ik vind de verantwoordelijkheid te groot om zelf met je doodle te wandelen.
  • Zorg er s.v.p. voor dat je doodle vrij van vlooien en ander ongedierte is. Wanneer ik vlooien ontdek zal ik de doodle wassen met een speciale vlooienshampoo. Aangezien dit het desinfecteren van de salon extra tijd en inspanningen kost, breng ik 22,50 extra in rekening.
  • Laat mij s.v.p. weten of je doodle een (voedsel) allergie heeft. Dan kan ik daar rekening mee houden bij het geven van een hondensnackje.
  • Is je doodle ziek? Bel in dat geval tijdig de afspraak af. We maken dan een nieuwe afspraak. Het is allesbehalve prettig om getrimd te worden terwijl hij of zij ziek is.
  • Vertoont je doodle thuis agressief en/of angstig gedrag tijdens de vachtverzorging? Meld dit s.v.p. van te voren, zodat ik niet voor verrassingen als bijtincidenten kom te staan.
  • Wil je zorgen voor een goede bereikbaarheid wanneer je doodle bij mij is? Soms is het nodig om tussentijds zaken telefonisch te overleggen.
  • Wanneer je doodle bijna klaar is, krijg je een telefoontje of app. Mijn overvolle agenda laat het niet toe om je doodle later op te halen dan de afgesproken tijd. Ik vertrouw erop dat dit wordt gerespecteerd.
  • Service en klantgerichtheid zijn erg belangrijk voor mij. Niet tevreden? Vertel het mij…dan zoeken we samen naar een passende oplossing. Wel tevreden? Vertel het aan anderen!